Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Bohaterskie pieski

"Przez całe stulecia snuto opowieści o psach ratujących ludziom życie.
 Nie mam na myśli psów, które były specjalnie do tego szkolone.
 Chodzi mi raczej o poczciwe kanapowce, które spontanicznie udzielają pomocy swemu panu. Zauważyłem, że ten akurat aspekt psiego zachowania nigdy nie stał się przedmiotem poważnych badań naukowych."
Lubie ten tekścik;)

Więc zastanawiałam się ostatnio czemu pies jest najleprzym przycielem człowieka?

Doszłam do wniosku że pies zawsze nas pocieszy. Wtuli się tymi łapkami. Jak w cytacie zaznaczonno że nie tylko te szkolone psy potrafią wiele. Napewno większośc z was  ma psy a jeszcze większosc z tej większości takie swojskie przytulasy. Zawsze kochałam takie czworonożne kupki sierści.  Mimo wszystko sama mam kota a nie psa. Tak Grafcio to mój kot choc bardziej kotka o dziwnym imieniu ;). Ale wracajmy do tematu psów. Psy mają doskonały węch którym mogą wyczuc niebezpieczne substancie a nawet nowotwory. Więc popatżcie na swojego pieska (lub innego zwierzaka albo nawet na pluszaka czy plakat mniejsza  z tym) i pmyślcie że takie stwożonko w najmniej spodziewanym momencie uratuje ci życie.
                                                                                                                   CeCe i Grafcio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz